Brønshøj Skole

Samarbejdet med skolen

Vi arbejder tæt sammen med Brønshøj Skole, hvilket har til hensigt at skabe et sammenhængende og afvekslende læringsrum for børnene. Det fordrer helhedstænkning og koordinering mellem skolen og KKFO'en i forhold til børnenes faglige og sociale læring.

Hensigten med pædagoger i skolen er gennem et ligeværdigt og forpligtende samarbejde, at give mulighed for det bedst mulige trivsels- og læringsmiljø. Trivsel og evnen til at indgå i relationer er en forudsætning for læring. Alle børn lærer ikke på samme måde, og samarbejdet mellem pædagoger og lærere skaber rammerne for differentieret undervisning og læring på flere måder.

Vi har fokus på det forebyggende arbejde og gennem projekter fokuserer vi på trivsel og sociale kompetencer, for på den måde at fremme inklusion og forebygge mobning.